قوانین

لگوی سایت
جستجو
(12)
(0)
قوانین
  1. کلیه  ضوابط و قوانین فروشگاه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد . در صورت هرگونه تغییر در ضوابط و قوانین فروشگاه متعاقبا تغییرات جدید در همین صفحه درج می گردد . 
  2. اطلاعات کاربری مشتری نزد فروشگاه محفوظ می باشد . مشتری نیز باید در حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری و رمز عبور خود کوشا باشد ، مسئولیت کلیه فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و رمز عبور وی انجام می گردد بر عهده مشتری می باشد و فروشگاه هیچ نوع مسئولیتی را در این مورد نمی پذیرد.
  3. کلیه خبر رسانی ها و ایمیل های ارسالی از جانب فروشگاه تنها با شماره و پست الکترونیک مندرج در سایت بوده و هرگونه پیام تحت عنوان فروشگاه از طریق شماره پیامک و پست الکترونیک فروشگاه ، فاقد اعتبار بوده و فروشگاه هیچ نوع مسئولیتی را در این زمینه قبول نمی نماید.
  4. استفاده از عنوان "ضد سرقت" در خصوص درب های ضد سرقت با توجه به عرف معمول جامعه و جهت شناسایی محصول صورت گرفته و همانگونه که بسیاری از محصولات و تدابیر امنیتی نیز به صورت قطعی و صد در صد در مقابل آسیب های امنیتی (سرقت و ...) مصون نیستند این موضوع را نیز شامل شده و علیرغم کیفیت بالا و فاکتورهای امنیتی لحاظ شده در این محصولات ، در صورت بروز هرگونه حادثه و خسارت ، تضمینی در خصوص جبران خسارت وجود ندارد لذا مشتریان گرامی با علم به این موضوع اقدام به انتخاب و خرید محصولات مذکور نمایند.
  5. شرایط گارانتی هر محصول در زمان ارائه به مشتری به صورت جداگانه اعلام میگردد.
  6.  ورود کاربران به وب‏‌سایت  ساپرا پرشین و استفاده از کالاها و خدمات به معنای آگاهی و پذیرش قوانین و شرایط و نحوه استفاده از خدمات و سرویس ها می باشد. ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرش کلیه شرایط و قوانین سایت از طرف کاربر است. شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.
  7. کلیه اصول و رویه‏‌های سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سایت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمرتان از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  8. مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت اقدام کند.
  9. محصولات ارایه شده در وب‌سایت، از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود 
  10. سفارش‌ها در صورت عدم موجودی در انبار با توجه به بعد مسافت در سریعترین زمان ممکن به مشتریان تحویل خواهد شد. 
  11. هنگامی که مشتری از سرویس‌‏ها و خدمات سایت استفاده می نماید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به ما ایمیل می‏‌فرستد، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست مشتری با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، مشتری موافقت می‌‏نماید که سایت به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست ایشان پاسخ دهد.
  12. آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات و پاسخ‌های سایت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
  13. جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا تخفیف ها، امکان دارد سایت برای اعضای سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت را در پروفایل خود لغو کنند. 
  14. شماره‌‌هایی  که سایت از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند در ابتدای عضویت در سایت مشخص گردیده و  وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه را به اطلاع کاربران می‌رساند و بدیهی است که امکان دریافت پیام‌ از طریق آن وجود ندارد. 
  15. ارسال هرگونه پیامک با نام این سایت، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سایت است. در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری آن را به ایمیل ما info@saprapersian.ir  اطلاع دهید.
  16. سایت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
  17. روز کاری روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. مشتریان در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری دارند.
  18. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش انجام می شود. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سایت محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
  19. در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  20. سایت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سایت محفوظ است.
  21. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ، حق     بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سایت محفوظ است. وجوه دریافتی در اسرع وقت به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت میشود و مشتری با ورود به سایت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  22. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سایت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست نماید. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  23. آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
  24. تحویل سفارش در اماکن عمومی امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  25. کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان در سراسر کشور خواهد رسید. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، کنترل صحت کالاهای تحویل گرفته شده بر عهده مشتری بوده و پس از تحویل گرفتن کالا یا نصب آن ادعای نقص پذیرفته نمیشود. 
  26. عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 
  27. ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان ساپرا پرشین کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورتی که کالا در شرایط اولیه خود باشد با تائید وجود نقص فنی، کالا در صورت موجودی مرجوع یا تعویض می گردد. 
  28. در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده به اتمام برسد، و امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین نباشد، ساپرا پرشین می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.
  29. هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان ، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. ساپرا پرشین در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ‌وجه به معنی تایید فنی سایت درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
  30. نظرات را فارسی نوشته و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
  31. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
  32. نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید. 
  33. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
  34. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.
  35. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
  36. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
  37. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
  38. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد.
  39. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
  40. از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت می‌توانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا به‌هیچ‌وجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، درباره‌ی آن سؤال نکنید و نظری ندهید. 
  41. در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره‌ی قوت‌ها یا ضعف‌های محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
  42. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  43. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
  44. کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
  45. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.
  46. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
  47. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.
  48. بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.
  49. برای آگاهی از تغییرات قیمت از نمودار تغییر قیمت در سایت استفاده کنید و به‌هیچ‌وجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» نپرسید.
  50. از پرسش و پاسخ درباره‌ی قیمت، آدرس سایر فروشگاههای فیزیکی، اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.
  51. پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.
  52. ساپرا پرشین نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است ساپرا پرشین تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
  53. هیچ گونه مسوولیتی در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت و یا لینک‏‌های مرده پذیرفته نمیشود. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
  54. هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
  55. ساپرا پرشین در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به ساپرا پرشین اطلاع دهید.
  56. تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، ساپرا پرشین هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
 مجوز ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی  نماد اعتماد الکترونیکی

تهران بزرگراه رسالت غرب به شرق بعد از صیاد شیرازی جنب پل هوایی روبروی بنی هاشم پلاک 1198

02177898664 - 09123111591-09122336852

info@saprapersian.ir
telegraminstagramtwiteraparatgoogleclooblenzorfacebookyou
تمامی محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.